FAQ - Frequently Asked Questions

1 - Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Tak! O statusie Twojego zamówienia jesteś informowany na bieżąco poprzez maile wysyłane na wskazany przez Ciebie adres. Każda zmiana statusu zamówienia to nowa wiadomość z naszego sklepu. Jeśli tworząc zamówienie założyłeś konto informacje o Twoim zamówieniu znajdziesz w zakładce "Historia i szczegóły zamówień" na twoim panelu klienta.


2 - Czy mogę zamówić Wasze skarpetki za granicę?

Naturalnie! Nasze skarpetki uwielbiają podróżować w różne zakątki świata! Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w zakładce "Kontakt" albo napisz bezpośrednio na nasz adres e-mail: contact@sosocks.pl. W odesłanej przez nas wiadomości poinformujemy o kosztach dostawy skarpetek.


3 - Jakie są sposoby dostawy? 

Oferujemy trzy sposoby wysyłki: Paczkomaty Inpost, Poczta Polska oraz odbiór osobisty w  Kawiarni Żywica (ul. Fabryczna 17/3 Zielona Góra) lub wybranym przez klienta miejscu.


4 - Jak długo będę czekać na zamówienie?

Czas oczekiwania na zamówienie zależy od wybranego sposobu dostawy: Paczkomat Inpost – 2/4 dni robocze, Poczta Polska – do 5 dni roboczych od momentu wysłania, odbiór osobisty w wybranym miejscu – zamówienie powinno być w następny dzień roboczy.


5 - Czy mogę liczyć na zniżkę przy większym zamówieniu?

Gwarantujemy, że przy większym zamówieniu proponujemy atrakcyjny rabat! Skontaktuj się z nami mailowo: contact@sosocks.pl lub telefonicznie +48 693 181 121.


6 - Czy mogę zmienić formę płatności?

Jeśli szybka metoda płatności PayU sprawiła Ci problem i nie dokonałeś transakcji dokonaj wpłaty przelewem na nasze konto. Pamiętaj o numerze zamówienia w tytule!


7 - Jakie są dane do przelewu?

Young Blood Group Sp. z o.o.
70 1140 2004 0000 3302 7866 0750
BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK


8 - Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówione skarpetki?

Tak! Możesz to zrobić wpisując dane do faktury w drugim etapie zamówienia. Jeśli tego nie zrobiłeś – napisz do nas na mail: contact@sosocks.pl. Pamiętaj, aby uwzględnić w nim numer zamówienia.


9 - Kto projektuje wzory i gdzie produkowane są skarpetki So!Socks?

Domeną naszej firmy od początku jej istnienia jest to, że skarpetki projektują uczniowie, natomiast skarpetki produkujemy pod Łodzią w zaprzyjaźnionej i zaufanej szwalni, która stawia przede wszystkim na jakość swoich produktów. 


10 - Jaki skład materiałowy mają Wasze skarpetki?

Niewątpliwie stawiamy na komfort chodzenia w naszych skarpetkach, dlatego zadbaliśmy o jak najlepszy skład materiałowy. So!Socks’y wykonane są w 80% z bawełny czesanej, 15% elastanu oraz 5% poliamidu – dzięki takiemu doborze „składników” skarpetki nie mechacą się, nie kurczą w praniu oraz są bardzo przyjemne w dotyku!


11 - W jakiej temperaturze zalecacie prać Wasze produkty?

Zalecana temperatura prania skarpetek to 40°C.


12 - Jak wygląda Wasza tabela rozmiarowa?

Przedział rozmiarowy

Długość stopy w cm

35-37

22-24

38-40

24,5-26

41-43

26,5-27,5

44-46

28-30


13 - Czy skarpetki można kupić stacjonarnie?

O sprzedażach na różnych wydarzeniach informujemy na bieżąco w social mediach. https://www.facebook.com/sosocksofficial https://www.instagram.com/sosocks_official/?hl=pl Stałym punktem, gdzie można kupić nasze skarpetki jest sklep Godan – Strefa Uśmiechu przy ul. Francuskiej 52 w Zielonej Górze.


14 - Jak dokonać zwrotu?

Nie ma w tym nic skomplikowanego! Odeślij skarpetki do nas w przeciągu 14 dni od ich dostarczenia z uzupełnionym i wydrukowanym załącznikiem nr 1, który znajduje się pod regulaminem sklepu (załącznik możesz także wysłać na adres contact@sosocks.pl)
https://sosocks.pl/pl/content/3-regulamin
 Pamiętaj, że skarpetki muszą być w nienaruszonym stanie!


15 - Dostałem skarpetki z wadą. Co mam zrobić w takim przypadku?

W takim przypadku w ciągu 14 dni odeślij skarpetki na nasz adres – jak najszybciej będzie to możliwe rozpatrzymy Twoją reklamację. Skontaktujemy się z Tobą i powiadomimy Cię o kolejnych krokach.


16 - Czy jest możliwość sprzedaży skarpet w moim sklepie? 

Jesteśmy otwarci na każde propozycje. Nasze skarpetki w Twoim sklepie? Czemu nie! Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 693 181 121 lub mailowo: contact@sosocks.pl


17 - Jestem influencerem. Czy mogę z Wami współpracować?

Do odważnych świat należy! Napisz do nas na mail: contact@sosocks.pl Odezwiemy się z informacją zwrotną!


18 - Czy mogę zamówić skarpetki reklamowe dla firmy?

Tak! Realizujemy również zamówienia hurtowe – powyżej 50 par – ze specjalnie zaprojektowanym wzorem.
Więcej dowiesz się tu: https://sosocks.pl/pl/content/6-zamowienia-hurtowe


New Account Register

Already have an account?
Log in instead Or Reset password