Marka Tory Burch

Tory Burch w świecie mody

Tory Burch zadebiutowała w świecie mody na długo przed tym, jak stała się rozpoznawalną międzynarodowo projektantką. Obserwowała trendy i uczyła się od najlepszych pracując jako redaktorka dla Harper’s Bazaar, Very Gang, a także Ralpha Laurena. Laureatka wielu prestiżowych nagród w branży modowej w 2004 utworzyła swoją markę, która już kilkanaście lat później miała być dostępna w ponad 300 sklepach na całym świecie.

Za swoją innowacyjność, oryginalność i kreatywność została doceniona przez magazyn Forbes jako jedna z najbardziej wpływowych kobiet na świecie. Jej celem od początku było zaś dawanie siły innym kobietom, co widać wyraźnie w jej działalności, postawie, a także charakterze każdej jej kolekcji.

Kolor, ponadczasowość, inspiracja podróżą

Nowe kolekcje prezentowane co sezon na Fashion Weeku w Nowym Jorku każdorazowo zaskakują bogactwem unikalnych detali i odzwierciedlają zafascynowanie projektantki kolorami oraz tym, jak się łączą i uzupełniają.

Zabawa kolorem i jego obecność w modzie Tory Burch ma także inne, głębsze znaczenie. Projektantka chce inspirować innych ludzi do tego, żeby żyli pełnią życia we wszystkich jego kolorach i odcieniach – idąc przez nie odważnie, pięknie i z charakterem.

Liczne podróże inspirowały ją do tworzenia kolekcji, a ich znamiona odnajdziemy w wyjątkowych, niespotykanych detalach oraz kolorystyce. Inspirację niejednokrotnie odnajdywała nie tylko w odwiedzanych miejscach, ale także w spotykanych ludziach i przedmiotach. To wszystko sprawia, że obok jej kolekcji nie można przejść obojętnie i nie wysłuchać tego, co te ubrania mają nam do powiedzenia. A kryją w sobie wiele ciekawych historii.

Komfort, jakość, nietuzinkowość

Tory Burch od zawsze była nastawiona na to, żeby swoją działalnością wspierać inne kobiety. To, co oferuje jako marka, także to odzwierciedla. W jej kolekcjach kobieta znajdzie wszystko to, czego potrzebuje, by czuć się komfortowo, nietuzinkowo i kobieco.

To kolekcje, które uosabiają klasyczny, amerykański styl, a także hołdujące swoimi wzorami i kolorami latom 60. i 70., co widać w logo marki zainspirowanym również geometrią marokańskiej architektury.

Jest to moda niebanalna, otwarta na każdą kobietę, niezależnie od wieku, rasy, kultury czy religii. Każdy element oferowanej garderoby to najlepsza jakość, naturalne materiały, przyjazne dla skóry, aby wspierać kobiety w ich codziennych działaniach.

Wartości i kultura marki – kobieta kobietom

Tory Burch to marka transparentna w kwestii wyznawanych wartości, które kierują jej działaniem. Są to pasja, doskonałość, integralność – co widać gołym okiem w każdym z projektów. Postawa projektantki natomiast ujawnia kolejne priorytety marki, takie jak uczciwość, dobroć i szacunek. One z  kolei przejawiają się w działalności charytatywnej, której początek sięga 2009 roku, kiedy powołała ona do życia Tory Burch Foundation.

Tory Burch to kobieta w służbie innym kobietom. Nie tylko w modzie, ale także w kwestii dawania im siły poprzez zapewnianie dostępu do edukacji, środków finansowych czy zasobów cyfrowych. W tym kryje się także siła marki, która wyróżnia się nie tylko wyjątkowością, ale i ważnym przesłaniem.

Klasyki kolekcji Tory Burch

Wśród projektów Tory Burch znajdziemy linię butów, torebek, pasków oraz innych akcesoriów ozdobionych printem z charakterystyczny monogramem z literą T, który widnieje w logo marki. Przy tworzeniu tej kolekcji projektantka inspirowała się tradycyjnym, amerykańskim stylem pikowania, co dało początek uniwersalnym i ponadczasowym projektom.

Warto zwrócić uwagę także na pierwszy model butów wypuszczony kiedykolwiek przez markę i wciąż dostępny do kupienia. Są to wyjątkowe baleriny The Ballet, które inspirowały Tory Burch do tworzenia dalszych modeli opartych o ten projekt.

Przeglądając ofertę tej marki, odnosi się nieodparte wrażenie spójności, indywidualizmu. Wręcz namacalnie można poczuć szacunek i fascynację do innych kultur, które Tory Burch stara nam się przekazać swoimi kolekcjami – udaje jej się to znakomicie.